Usein kysyttyä

Toimintamme on päättynyt

Kiitos asiakkaillemme kuluneista vuosista!

Olemme lopettaneet liiketoimintamme 01.07.2017. Puhelimien ja tablettien korjaukseen liittyvissä asioissa suosittelemme Sinua kääntymään valtakunnallisen puhelinrikki.fi-huoltoketjun puoleen. Lähimmän puhelinrikki.fi-huoltopisteen löydät www.puhelinrikki.fi.

Saanko puhelimeni kuntoon odottaessani?

Useimmiten - Jos tarvittava varaosa löytyy varastostamme, korjaamme puhelimesi tavallisesti alle tunnissa.

Mitä jos puhelin ei tule kuntoon näytön vaihdolla?

Jos puhelintasi ei saada kuntoon, sinulta ei veloiteta mitään.

Korjaatteko muita vikoja?

Tapauskohtaisesti kyllä. Puhelin kannattaa toimittaa meille tutkittavaksi maksutonta kustannusarviota varten. Voit myös kysyä suuntaa-antavan arvion sähköpostilla: huolto@screenfix.fi.

Katoavatko yhteystiedot, valokuvat ym. tiedot puhelimesta huollon yhteydessä?

Kaikki tietosi säilyvät, koska puhelintasi ei tyhjennetä huollon yhteydessä. Varmuuskopioiden pitäminen ajan tasalla on kuitenkin suositeltavaa kaiken varalta.

Tarvitseeko puhelimessa olla SIM-kortti mukana?

Ei tarvitse.

Haittaako, jos puhelimessani on pääsykoodi/salasana käytössä?

Pystymme testaamaan näytön toiminnan ilman pääsykoodia. Poikkeustapauksissa koodi voi kuitenkin olla tarpeen ja olemme tällöin sinuun yhteydessä.

Laitteeni takuu on vielä voimassa. Voinko tuoda sen teille takuuhuoltoon?

Valitettavasti et. Emme ole minkään valmistajan takuuhuolto.

Korvaako kotivakuutukseni näytön korjauksen?

Useimmiten kyllä, mutta asia kannattaa varmistaa omasta vakuutusyhtiöstä. Yleensä erillistä kustannusarviota korjauksesta ei tarvita, vaan viittaus hinnastoomme tai kuitin toimittaminen jälkikäteen riittää. Jos kustannusarvio kuitenkin on tarpeen, saat sen meiltä maksutta.

Nopea ja edullinen puhelimen tai tabletin näytön korjaus?

Ota yhteyttä Katso hinnasto ja huoltoajat

Yhteystiedot

  • Sulkapolku 3, 00370 Helsinki (katso sijainti kartalta)
  • Olemme avoinna ma-pe, 9-17
  • Liikkeemme on suljettu pysyvästi